loading...
د یـــــــــد گـــــا ه= تبادل اندیشه های من و شما
محسن بازدید : 47 چهارشنبه 11 فروردین 1395 نظرات (1)
شرکت «ایکیا» ارائه‌دهنده گستره وسیعی از مبلمان و محصولات خانگی با طراحی‌های جالب توجه و کاربردی است. قیمت محصولات این شرکت نیز بسیار رقابتی بوده و تقاضای دامنه وسیعی از مشتری‌ها را پوشش می‌دهد.
 
وب سایت فرصت امروز - احسان صفاپور: شرکت «ایکیا» ارائه‌دهنده گستره وسیعی از مبلمان و محصولات خانگی با طراحی‌های جالب توجه و کاربردی است.  قیمت محصولات این شرکت نیز بسیار رقابتی بوده و تقاضای دامنه وسیعی از مشتری‌ها را پوشش می‌دهد. در واقع، این ایده همواره مورد توجه ایکیا بوده که از زمان طراحی و توسعه محصول تا زمان عرضه آن، چگونه تعاملی مثبت و سازنده با مشتری‌ها برقرار کند. 

ایکیا و راز پول توجیبی آینگوار
محسن بازدید : 55 سه شنبه 10 فروردین 1395 نظرات (0)
جامعه اروپا و به خصوص آلمان در سال های گذشته و پس از موج مهاجرت آسیایی ها و آفریقایی ها به این کشور حسابی چندفرهنگی شده است.
 
هفته نامه تماشاگران امروز - رسول مجیدی: جامعه اروپا و به خصوص آلمان در سال های گذشته و پس از موج مهاجرت آسیایی ها و آفریقایی ها به این کشور حسابی چندفرهنگی شده است. حالا دیگر در قلب آلمان خبری از احساسات نژادپرستی نیست و پلورالیسم (تکثرگرایی) فکری جای همه تفکرات قبلی را گرفته است. به همین خاطر اصلا بعید نیست که هر از چندگاهی اخبار موفقیت مهاجران جامعه آلمان و سایر ممالک غربی را بخوانیم. 
Iranian mod
محسن بازدید : 53 سه شنبه 10 فروردین 1395 نظرات (0)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: به مسئولان توصیه می‌کنیم از تهدیدات خارجی نترسند؛ در دو سال اخیر رزمایش‌هایی را که انجام دادیم، رسانه ای نکردیم؛ همین موضوع، آمریکایی ها را پر رو کرده است.
 
خبرگزاری مهر: سردار امیرعلی حاجی زاده با اشاره به شرایط منطقه اظهار داشت: کشور ما و منطقه غرب آسیا بر روی گسل نا امنی ها مستقر شده و از گذشته، جنگ های بسیار زیادی در کشورهای اطراف ما بوده است.

وی گفت: از دو قرن گذشته تاکنون، دو سوم کشور جدا شده است؛ به این معنا که آنچه که امروز به عنوان ایران می‌شناسیم، یک سوم کشوری است که در طی دو قرن قبل بوده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: جنگ تحمیلی، آثاری داشته است که هنوز پیامدهای آن را مشاهده می‌کنیم و توان دفاعی و قدرت نیروهای مسلح و بیمه کردن ملت ایران و بالا بردن توان که کسی فکر تعرض به کشور ما نداشته باشد، موضوعی بدیهی است که همه بر آن صحه می‌گذارند و مسئولان نیز به دنبال این هستند و قول هایی داده اند و امسال نیز منتظر هستیم دستوراتی که صادر شده است، اجرایی شود.

سردار حاجی‌زاده گفت: این توان از ۳۱ سال قبل پایه‌گذاری شده است و هیچ روزی در توسعه آمادگی و توان ما، توقفی ایجاد نشده است و به همین گونه ادامه خواهیم داد.

وی افزود: بدیهی است که آنها به دنبال این هستند که این نقطه قوت ما تبدیل به نقطه ضعف شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه اظهار داشت: احساس من این است که در دو سال اخیر رزمایش‌هایی را که انجام دادیم، رسانه ای نکردیم؛ شاید قدری آمریکایی ها را پررو کرده است.

سردار حاجی زاده ادامه داد: در ۱۰ سال گذشته ما هر سال رزمایش داشته‌ایم و آن را رسانه ای می‌کردیم؛ امسال به واسطه اینکه دو سال فاصله افتاد، شاید این زیاده‌خواهی را در آنها رشد داد و اگر این اشتباه در کشور ما رخ نمی‌داد، به نظر می‌رسد که این زیاده‌خواهی آنها مطرح نمی‌شد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره علل موفقیت در توسعه دفاع موشکی کشور گفت: این موضوع دلایل زیادی دارد، اما بنده به یک مورد اشاره می‌کنم که بتوانیم از آن در موضوع اقتصاد مقاومتی نیز درس بگیریم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: پس از فروپاشی شوروی، پیشنهادی از طرف کشورهایی که از شوروی جدا شده بودند داشتیم که موشک‌های بی به قیمت ۷۰ هزار دلار (به ما فروخته شود) و تا قبل از آن نیز، موشک ها را از کره شمالی به قیمت ۲.۵ میلیون دلار خریداری می‌کردیم.

سردار حاجی زاده تصریح کرد: همه ما متفق بودیم که این خرید، خرید خوبی است؛ تنها کسی که با این مقوله (مخالفت کردند) مقام معظم رهبری بودند، زیرا در ماههای منتهی به تولید موشک بودیم.

وی افزود: اگر نگاهمان را به درون و امکانات داخل کشور داشته باشیم و آن را در بین صنعتگران، متخصصان، دانشمندان و فارغ‌التحصیلان تقویت کنیم، اولین گام است که می‌توانیم این کار را بکنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: اگر می خواهید در ۱۰ سال صنعت خودروسازی ما از کره جنوبی سبقت بگیرد، باید دو کار انجام دهیم؛ اول اینکه جلوی واردات خودرو گرفته شود و دوم پاسپورت های مسئولان بخش خودرو از بالاترین تا پایین‌ترین مقام را بگیرند و اجازه خروج از کشور به آنها ندهند.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه نگاه باید به داخل باشد، افزود: با نگاه به داخل همه مسائل قابل حل است.
محسن بازدید : 61 سه شنبه 10 فروردین 1395 نظرات (0)

محسن رضایی درصفحه توئیتر خود پاسخی قاطع به وزیر امورخارجه عربستان داده است.

 
باشگاه خبرنگاران جوان: محسن رضایی درصفحه توئیتر خود پاسخی قاطع به وزیر امورخارجه عربستان داده است.

عادل الجبیر، وزیر امور خارجه عربستان در صفحه ی اجتماعی خود نوشته است: "ما ملتی نیستیم که برای حمایت از تروریست زیر بار تحریم های بین الملی قرار دارد .کدام کشور در لیست تروریست ها قرار دارد:ایران"

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این توئیت عادل الجبیر، نوشته است: "هر جا که یک جرم و حملات تروریستی اتفاق می افتد یک ردپایی از آل سعود دیده می شود.نه حتی یک ایرانی"

پاسخ قاطع محسن رضایی به عادل الجبیر
محسن بازدید : 49 شنبه 07 فروردین 1395 نظرات (1)

 

شاید برای شما جالب باشد که بدانید وقتی که گاهی به هم می رسیم و می گوییم 120 سال زنده باشی یعنی چه و از کجا آمده؟ برای چه نمی گوییم 150 یا 100 سال یا ...


در ایران قدیم، سال کبیسه را به این صورت محاسبه می کردند که به جای اینکه هر 4 سال یک روز اضافه کنند و آن سال را سال کبیسه بنامند (حتما همه می دانند که تقویم فعلی که بنام تقویم جلالی نامیده می شون حاصل زحمات خیام و سایر دانشمندان قرن پنجم هجری است) هر 120 سال، یک ماه را جشن می گرفتند و کل ایران این جشن برپا بود.


برای این که بعضی‌ها ممکن بود یک بار این جشن را ببینند و عمرشان جواب نمی داد تا این جشن ها را دوباره ببینند (و بعضی ها هم این جشن را نمی دیدند)

به همین دلیل دیدن این جشن را به عنوان بزرگترین آرزو برای یکدیگر خواستار بودند و هر کسی برای طرف مقابل آرزو می کرد تا آنقدر زنده باشد که این جشن باشکوه را ببیند و این به صورت یک تعارف و سنتی بی نهایت زیبا درآمد که وقتی به هم می رسیدند بگویند الهی كه 120 سال زنده باشی.

محسن بازدید : 65 جمعه 06 فروردین 1395 نظرات (0)

برگرد آقا

برگرد آقا...
برگرد و مارا برگردان
آنقدر نیامدیم و باشما نبودیم که باشمانبودن شده است عادتمان

{-35-} ️اَلّلهُمَّ عَجِّـــل لِوَلیِّک الفَرَج{-35-}

محسن بازدید : 57 جمعه 06 فروردین 1395 نظرات (1)

بهترین گیاهان برای پر پشت شدن مو


ریزش مو

 

ازآنجا که عوامل مختلفی باعث ریزش مو می‌شود اما با استفاده از برخی گیاهان دارویی می‌توانید پرپشتی را به موهایتان برگردانید…

محمد حسین فرزایی متخصص داروسازی سنتی از جمله عوامل دخیل در ریزش مو عنوان کرد: امروزه به دلیل افزایش تنش‌ها و فشارهای شغلی و اجتماعی و استفاده بی رویه ازمواد شیمیایی درغالب فرآورده‌های بهداشتی و آرایشی و همچنین عدم مصرف ترکیبات طبیعی مانند میوه و سبزیجات مسئله ریزش مو و ضعیف شدن فولیکل مو به امری شایع تبدیل شده است.
وی ادامه داد: در طب سنتی سرزمین‌های مختلف اثرات دارویی بسیاری از گیاهان و ترکیبات موثر در جهت تقویت رویش مو در مطالعات علمی مورد ارزیابی قرار گرفته است.
فرزایی بیان کرد: درطب سنتی کشور هند عصاره دانه درخت ساج به منظور تسریع در رویش مو و همچنین تقویت فولیکل‌های مو اثرات بسیار چشمگیری دارد و میوه‌های گیاه شیکاکی از جمله داروهای طبیعی است که عصاره آن به منظور تقویت رشد مو و جلوگیری از ریزش مومصرف طولانی داشته است.
وی گفت: در ایران نیز بسیاری از این گیاهان موثر و بدون عوارض فرآورده‌های شیمیایی وجود دارد که از جمله آن می‌توان به برگ‌های گیاه حنا اشاره کرد که برگ‌های این گیاه را خرد کرده و به صورت عصاره آبی به سطح مو مالیده و ماساژ داده می‌شود و این کار باعث تقویت فولیکل موشده و می‌تواند به رویش موهای جدید کمک کند.
این متخصص داروسازی سنتی بیان کرد: گزنه گیاهی دارویی موثر در این امر است که اندام هوایی این گیاه پس از تهیه آسیاب شده و عصاره‌گیری روی آن انجام و به صورت موضعی در درمان ریزش مو مصرف می‌شود . در بازار ایران شامپو و فرآورده‌های بهداشتی فراوان از این گیاه وجود دارد همچنین عصاره گیاه مورد برای بهبود رویش مو به صورت موضعی بر روی پوست سر مصرف می‌شود.
فرزایی درپایان خاطر نشان کرد: روغن کنجد و روغن زیتون نیز گیاهان دارویی هستند که بر اساس منابع طب سنتی ایران درتقویت رشد مو و درمان ریزش موی سر موثر هستند از جمله دیگر گیاهان دارویی که فرآورده‌های بهداشتی و دارویی در کارخانجات دارویی کشورهای اروپایی به صورت لوسیون موضعی و همچنین شامپوهای دارویی بهبود ریزش مو مورد استفاده قرارمی‌گیرند می‌توان گیاه رزماری ، بابونه،دم اسب و آویشن را اشاره کرد.

محسن بازدید : 53 پنجشنبه 05 فروردین 1395 نظرات (0)

نرم افزارمشاهده دستگاه های متصل به مودم وای فای تان !

 

 

با زیاد شدن روش های هک وای فای چک کردن فهرست دستگاه های متصل به مودم ضرورت بیشتری پیدا کرده است .

هکرها با استفاده از برنامه های هک و تکنیک های مختلف بدون اجازه شما به شبکه وای فای شما متصل میشوند !

اگر آدم خوش شانسی باشید فقط از ترافیک اینترنت تون رو مصرف میکنن . هکرها با اتصال به شبکه وای فای می تونند اطلاعات سیستم رو سرقت کنند .

این افراد ممکنه از آشناهاتون باشن و یا افراد غریبه بیمار روانی که از آزار دیگران لذت میبرند باشند . به هر حال احتیاط شرط عقله .

برای همین مسئله شما می توانید با دانلود نرم افزار Wireless Network Watcher  (ـ 300کیلو بایت ) تعداد کانکشن هایی که به مودم شما وصل می باشد را مشاهده نمایید . برای دانلود کلیک کنید

محسن بازدید : 81 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)

«نوشابه»، نوشیدنی است که اکثر مردم جهان به آن علاقه دارند و با هر ناهار و شام و گاه وقت و بی وقت می‌نوشند اما با انتشار این مقاله به شما خواهیم گفت این نوشابه دوست داشتنی چه مضراتی برای بدن دارد.

 

 از این نوشیدنی می توانید به عنوان پاک کننده استفاده کنید شاید تنها خاصیتی که دارد همین باشد اما واقعاً بهتر از سفید کننده های بو دار است که برای ریه خطرناک هستند.

تعداد صفحات : 12

درباره ما
اللهم عجل لولیک الفرج
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 1,714
  • بازدید سال : 2,799
  • بازدید کلی : 41,019