loading...
د یـــــــــد گـــــا ه= تبادل اندیشه های من و شما
محسن بازدید : 67 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)
دارچین و عسل
امروزه پزشکان مدرن هم بر این باورند که ترکیب سنتی دارچین و عسل موجب کاهش کلسترول خون و جلوگیری از بیماری‌های قلبی می‌شود.به گزارش باشگاه خبرنگاران، ترکیبی از عسل و دارچین به عنوان یک درمان سنتی کارآمد برای هزاران سال استفاده می‌شده است.
مصریان از این ماده برای درمان زخم‌های پوستی خود و یونانیان باستان برای افزایش طول عمر و سرخپوستان برای حفظ تعادل بدن استفاده می‌کردند.خاصیت دارچین و عسل خیلی بیشتر از درمان‌های سطحی است به طوری که امروزه پزشکان مدرن نیز بر این ترکیب سنتی تأکید خاصی دارند.این دو ترکیب طبیعی باهم بسیار مقوی می‌باشد و برای درمان سرماخوردگی و آنفولانزا، کلسترول بالا و بیماری‌های قلبی عروقی، عفونت کیسه صفرا و ورم مفاصل استفاده می‌شود.
چند توصیه درمانی از این ترکیب را به شما بیان می‌کنیم.
محسن بازدید : 85 جمعه 13 فروردین 1395 نظرات (0)
در سال ۱۹۶۴، اسپنسر سیلور، چسبی ساخت که اصلا خوب کار نمی‌کرد. آنچنان که باید قدرت چسبندگی نداشت و خشک هم نمی‌شد. هیچ چیز را به خوبی نمی‌شد با آن چسباند.
 
وبسایت یک پزشک - علیرضا مجیدی: در سال ۱۹۶۴، اسپنسر سیلور، چسبی ساخت که اصلا خوب کار نمی‌کرد. آنچنان که باید قدرت چسبندگی نداشت و خشک هم نمی‌شد. هیچ چیز را به خوبی نمی‌شد با آن چسباند. با این همه، این شیمیدان شرکت تولیدی و معدن‌کاری تری ام، با خود اندیشید که چنین چیزی در زندگی روزمره می‌تواند کاربرد داشته باشد. سال‌ها، او با هر کس که در شعبه مرکزی شرکت تری ام واقع در مینه‌سوتا می‌دید، درباره این اختراعش گفتگو می‌کرد و سعی داشت دیگران را وادار کند که به این چسب و کاربردهایش بیشتر فکر کنند.

چگونه یک اختراع بی‌فایده تبدیل به یک محصول جذاب و محبوب شد: تاریخچه کاغذ چسب‌دار یا استیکی نوت

حدود ۱۰ سال بعد، یکی از کارکنان تری ام به نام آرت فری که اتفاقا عضو گروه کر کلیسای پاول هم بود، می‌خواست متن سرود را با استفاده از یک تکه کاغذ، به کتاب سرودنامه خود بچسباند، ولی خیلی اوقات هنگام خواندن، وقتی می‌خواست زیرچشمی به سرود چسبیده شده نگاه کند، آن تکه کاغذ افتاده بود. آرت فری ناگهان یاد مکالمه‌ای افتاد که دو سال پیش با اسپنسر سیلور داشته بود. با آنچه که اسپنسر سیلور اختراع کرده بود می‌شد، متن سرود را بی‌دردسر و بدون اینکه به زمین بیفتد به کتاب چسباند و بعد هم راحت، آن را جدا کرد.

و اینگونه بود که کاغذ چسب‌دار یا همان کاغذ استیک به وجود آمد.
محسن بازدید : 87 پنجشنبه 12 فروردین 1395 نظرات (0)
رولکس، یک شرکت ساعت‌سازی سوئیسی است که به‌عنوان یکی از مطرح‌ترین برندهای سازنده ساعت‌های لوکس شناخته می‌شود. «هانس ویلسدورف» با استفاده از کمک‌های مالی شوهرخواهرش «آلفرد دیویس» در سال 1905 اقدام به تاسیس شرکت «ویلسدورف و دیویس» کرد.
 
وب سایت فرصت امروز - پروانه مسجل: رولکس، یک شرکت ساعت‌سازی سوئیسی است که به‌عنوان یکی از مطرح‌ترین برندهای سازنده ساعت‌های لوکس شناخته می‌شود. «هانس ویلسدورف» با استفاده از کمک‌های مالی شوهرخواهرش «آلفرد دیویس» در سال 1905 اقدام به تاسیس شرکت «ویلسدورف و دیویس» کرد. این شرکت در ابتدا به تولید ساعت‌های مچی نمی‌پرداخت چرا که در آن زمان ساعت‌های مچی از نظر عموم مردانه محسوب نمی‌شد و ضمنا تولید این ساعت‌ها مشکلات فنی بسیاری را به همراه داشت.

مشکلاتی از قبیل سختی تولید موتور ساعتی که بتوان آن را در یک محفظه کوچک جای داد که با اندازه مچ فرد هماهنگی داشته باشد و ضمنا ساختن قابی که بتواند از ورود رطوبت و گرد و غبار به درون ساعت و در نتیجه خرابی موتور جلوگیری کند، نمونه‌ای از این مشکلات فنی بود، اما برخلاف سایر تولیدکنندگان ساعت، ویلسدورف به‌زودی توانست بر این ترس غلبه کرده و با حرکت به سمت ساخت ساعت‌های مچی، تمام‌ این مشکلات را کنار بزند. 

رولکس برندی که اورست را فتح کرد
محسن بازدید : 67 پنجشنبه 12 فروردین 1395 نظرات (0)

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﺸﺎﻭﺭﯾﻦ ﻭ ﺟﺎﺳﻮﺳﺎﻥ ﮐﺎﺥ ﺳﻔﯿﺪ ﺩﺭ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺧﻮﺩ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺍﺳﺖ:

ﻣﺎ ﻣﻮﻓﻖ ﺷﺪﯾﻢ ﭼﺎﺩﺭ ﻣﺸﮑﯽ ﺯﻥ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﭼﺎﺩﺭ ﺗﻮﺭﯼ ﻭ ﮔﻠﺪﺍﺭ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﮐﻨﯿﻢ. ﭼﺎﺩﺭ ﺗﻮﺭﯼ ﻭ ﮔﻠﺪﺍﺭ ﺯﻧﺎﻥ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﺎﻧﺘﻮ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﮐﻨﯿﻢ!

ﻣﺎﻧﺘﻮ ﻫﺎﯼ ﺑﻠﻨﺪ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﺎﻧﺘﻮﻫﺎﯼ ﺭﻧﮕﯿﻦ، ﺗﻨﮓ ﻭ ﺧﯿﻠﯽ ﮐﻮﺗﺎﻩ. ﻭ ﺍﮐﻨﻮﻥ ﺍﺯ ﺣﺠﺎﺏ ﯾﮏ ﺯﻥ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﺭﻭﺳﺮﯼ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﺳﺖ.

که آن هم به لطف روسري هاي ليز به راحتي سر ميخورد و مدام از سر آنها ميُفتد. ﺁﻧﺎﻥ ديگر ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎ ﻧﺎﻣﺤﺮﻣﺎﻥ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ، ﺷﺮﻣﻨﺪﻩ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ.

ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺷﺮﻣﻨﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻣﺤﯿﻄﯽ ﻧﺘﻮﺍﻧﻨﺪ ﺑﺎ ﻧﺎﻣﺤﺮﻡ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﺑﺮﻗﺮﺍﺭ ﮐﻨﻨﺪ. ﺍﮔﺮ ﻣﺎ ﺑﺘﻮﺍﻧﯿﻢ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺳﺮﯼ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺍﺯ ﺧﺎﻧﻢ ﻫﺎﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﮕﯿﺮﯾﻢ

ﻭ ﺯﻧﺎﻥ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺭﺍ بيشتر ﺑﻪ ﺧﯿﺎﺑﺎﻧﻬﺎ ﺑﮑﺸﺎﻧﯿﻢ. ﺩﺭ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﺯﻧﺎﻥ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺩﯾﮕﺮ ﻓﺮﺻﺘﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﺮﺑﯿﺖ ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻧﺸﺎﻥ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ!

ﺁﻧﻮﻗﺖ تربيت فرزندانشان را رسانه ها و ماهواره هاي پخش رايگان ما بر عهده مي گيرند.
وآنگاه ﭼﯿﺰﯼ ﺍﺯ ﺍﺳﻼ‌ﻡ ﻭ ﺍﻧﻘﻼ‌ﺏ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﺎﻗﯽ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﻣﺎﻧﺪ!

ما براي اين تغييرات هيچ عجله اي نداريم و به تدريج و در طول زمان به نتايج تلاش هاي تحول فرهنگي مد نظر خود خواهيم رسيد.

برادر و خواهرم مواظب تغييرات مورد دلخواه دشمن باشيد، آنها بيدارن، لطفا از خواب بيدار شًويد، و اگر اين متن را قبول داريد در نشر آن بكوشيد.

خدايا منجی عالم بشريت كي خواهد آمد؟

اللهم عجل لوليك الفرج....
محسن بازدید : 84 پنجشنبه 12 فروردین 1395 نظرات (0)
افراد موفق خصوصیت‌های مشترک زیادی با یکدیگر دارند. یکی از بارزترین این مشخصه‌ها، استفاده از تجربیات دیگر افراد موفق و با تجربه، در انجام کارها و اتخاذ تصمیم‌ها است.
 
zoomit.ir - مهدی زارع: افراد موفق خصوصیت‌های مشترک زیادی با یکدیگر دارند. یکی از بارزترین این مشخصه‌ها، استفاده از تجربیات دیگر افراد موفق و با تجربه، در انجام کارها و اتخاذ تصمیم‌ها است. در علم کارآفرینی، به این افراد با تجربه، منتور (Mentor) گفته می‌شود. منتور فردی است که تجربیات خود را در اختیار کارآفرین قرار می‌دهد، ولی تصمیم‌گیری را به خود او واگذار می‌کند.
محسن بازدید : 78 پنجشنبه 12 فروردین 1395 نظرات (0)
بر اساس تحقیقات تازه ی شرکت تحلیل ژنتیک 23andMe، مشخص شده است سحرخیز بودن یا شب زنده دار بودن افراد می تواند ریشه در DNA آنها داشته باشد.
 
وب سایت دیجیاتو - پیام ادیب: بر اساس تحقیقات تازه ی شرکت تحلیل ژنتیک 23andMe، مشخص شده است سحرخیز بودن یا شب زنده دار بودن افراد می تواند ریشه در DNA آنها داشته باشد. نتایج این پژوهش تازه که اخیراً در نیچر کامیونیکیشنز منتشر شده است، به ۱۵ نقطه ی متفاوت از مولکول DNA اشاره دارند که گفته می شود با این موضوع ارتباط دارند. محققان این پژوهش، داده های خود را از نمونه ی بسیار بزرگی مشتمل بر بیش از ۸۹۰۰۰ مشتری این شرکت در سرتاسر جهان دستچین کردند که موافقت خود را با مشارکت در این تحقیق اعلام کرده بودند. همه ی این هشتاد و نه هزار نفر، در ازای گزارشی آنلاین در مورد DNA خود، نمونه ی بزاق شان را با استفاده از کیت های نمونه برداری خانگی در اختیار 23andMe قرار دادند.

چرا باید سحرخیز باشیم؟
محسن بازدید : 102 پنجشنبه 12 فروردین 1395 نظرات (0)

 توى کلاس بازیگری که مارلون براندو هم در اون بود ، از کلاس خواسته شد نقش مرغ‌هایی رو بازی کنن که قراره یه بمب بیفته رو سرشون !! اکثر افراد کلاس با وحشت شروع کردن به قدقد کردن ! اما مارلون براندو سر جای خودش نشسته بود و وانمود می‌کرد که داره تخم میذاره ! وقتی استلا آدلر استادش دلیل این رفتارش رو پرسید براندو گفت :

 

"من یه مرغم ! بمب چه میدونم چیه ؟؟"

... تفاوت انسانها در نوع اندیشیدن آنها به قضایاست ...

دانلود فیلم

محسن بازدید : 74 پنجشنبه 12 فروردین 1395 نظرات (0)
وقتی به سراغ حوزه اسباب‌بازی کودکان می‌رویم، شرکت دانمارکی لگو یکی از معروف‌ترین برند‌های دنیا در این شاخه است. این شرکت از زمان تاسیس آن در سال 1932 با رشدی چشمگیر تبدیل به یک شرکت جهانی شده است.
 
وب سایت فرصت امروز - احسان صفاپور: وقتی به سراغ حوزه اسباب‌بازی کودکان می‌رویم، شرکت دانمارکی لگو یکی از معروف‌ترین برند‌های دنیا در این شاخه است. این شرکت از زمان تاسیس آن در سال 1932 با رشدی چشمگیر تبدیل به یک شرکت جهانی شده است.
محسن بازدید : 70 چهارشنبه 11 فروردین 1395 نظرات (0)
همه‌ی افراد در مورد عادات صبحگاهی صحبت می‌کنند تا به موجب آن صبح خود را به خوبی آغاز کنند. اما به پایان رساندن روز نیز می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. آیا می‌دانید چرا؟
 
وب‌سایت خوارزمی: همه‌ی افراد در مورد عادات صبحگاهی صحبت می‌کنند تا به موجب آن صبح خود را به خوبی آغاز کنند. اما به پایان رساندن روز نیز می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. آیا می‌دانید چرا؟ زمانی که بحث خوشحالی به میان می‌آید، ذهن شما به درستی و به طور کامل عمل نمی‌کند، در واقع ذهن شما تقلب می‌کند و شما را گول می‌زند. دنیل کانمن، برنده‌ی جایزه‌ی نوبل و نویسنده‌ی کتاب «به آرامی و به سرعت فکر کنید»، نشان داده است که ذهن شما در حقیقت تنها دو چیز را در مورد یک رویداد یا اتفاق به یاد می‌آورد:

۱- نقطه‌ی اوج احساسات
۲- پایان

برنامه‌ عصرگاهی ۵ مرحله‌ای که شما را شادتر می‌کند

تعداد صفحات : 12

درباره ما
اللهم عجل لولیک الفرج
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 1,224
  • بازدید سال : 2,309
  • بازدید کلی : 40,529